След като през 2019-а илюстраторът Дидо Пешев стана първият българин, нарисувал официален плакат за Metallica, сега талантливият художник има втори проект, свързан с великата група. Постерът е посветен на парчето "Spit Out The Bone", част от последния албум на Джеймс Хетфийлд и компания - "Hardwired to Self-Destruct". Създаден е ексклузивно за онлайн магазина на Metallica като се очаква и специален тираж (номериран и подписан) в сайта на Дидо Пешев.
Снимка: https://www.facebook.com/dpeshev1
По повод новия дизайн, на официалния сайт на бандата излезе и ексклузивно интервю с илюстратора, в което той споделя за детството си, първата си "среща" с Metallica, изкуството и музиката като основен двигател в неговото творчество и др.
Припомняме, екипът на Metallica се свързва с Дидо Пешев през 2018 г., когато той вече има осъществени проекти за големи имена като Marilyn Manson, Gojira, Mastodon, Ghost, The Melvins, Napalm Death, Swans и други. Неговите произведения са рисувани на ръка и след това са напечатани чрез традиционна ситопечатна техника, поради което тиражът им е лимитиран.